Otur

Igår var det premiär på Astrid Lindgrens Värld. Vi hann tyvärr inte vara där så länge för Lia snubblade och slog munnen i ett träbord. Det blödde från munnen och hon var ledsen så vi fick gå hemåt. Hon somnade i vagnen hem och sen sov hon i flera timmar, vi fick väcka henne runt två då vi fick tid hos tandläkaren vid halv tre för att kolla hennes tänder. Det såg bra ut, som tur var, nu har hon ett sår på hakan bara. Man blir ju så orolig! Lilla älskade gumman <3

När vi kom hem från tandläkaren kom Gittan förbi en snabbis och sen kom mamma och Hans. De var barnvakt åt Lia då vi var på Musikquiz på MX World med Camilla Ludde Johanna och Tim. 

Både i måndags och i tisdags var vi på öppna förskolan. På måndagen var mamma och Hans hos oss på dagen så jag höll på i trädgården och rensade ogräs. Jocke kom också och hjälpte mig lite. 

Har varit och hämtat ut mitt nya körkort, sjukt att det var 10 år sedan jag tog det!


Lite skillnad ändå.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0