Fyra dagar

Torsdag:
Lia och jag var hemma hos Johanna och Emil i Knabbarp. Vi tog en promenad och Johanna bjöd på god lunch. På eftermiddagen var Lia jag och farmor Gittan på tjejkväll, butikerna i stan hade kvällsöppet med erbjudanden. Jag hittade en fin topp till mig och Lia fick fina sandaler av farmor.
 
Fredag:
Det fick bli en sväng på stan igen men den här gången med Camilla. När Ricky kom hem från jobbet tog vi en promenad bort till Lasse och Gittan. Vi stannade kvar och käkade tillsammans, det blev fredagsmys med tacopaj.
 
Lördag:
Jobb för min del, det var ett tag sedan nu och det var skoj att jobba. Ricky och Lia hämtade mig när jag slutade och vi hämtade upp Pär för att sedan åka till Kalles lek och latjo. Där käkade vi en sen lunch och Matilda, Ricken och Robyn kom också ner, även Danne kikade förbi en sväng. Sen var jag och Camilla och tittade på de som gick balen. Min kusin Daniel och mitt kusinbarn Matilda gick bland annat så det var kul att se hur fina de var. På kvällen kom Emilia och Pär till oss och vi käkade grillat kött med pommes till.
 
Söndag:
Babysim med en glad och busig Lia. Sista gången var det idag och vi får se om vi ska fortsätta nästa termin. De senaste gångerna har Lia varit rätt ointresserad verkar det som men idag tyckte hon att det var jätteskoj! När vi kom hem sov vi ett par timmar allihop då det inte blev så många timmars sömn inatt. När vi vaknade åt vi och sen kom mamma och Hans förbi. Jag passade på att städa lite medans de lekte. Nu ikväll var Lia och jag hos Lasse och Gittan en sväng, Ricky målade i garaget.
 
 
 
<3
Några bilder på Lia och Ricky från när vi släppte upp ballonger på Emils namngivning.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0