Febrig tjej

Har en febrig Lia här hemma, hon fick feber igår och det har pendlat mellan 37.8 och 38.8. Hon vill helst vara nära och man märker på henne hur jobbigt det är. Det gör ont i mig att se henne må dåligt. Mitt lilla hjärta! 
Nu ligger hon och sover, hoppas hon mår bättre imorgon.

Gittan var förbi med glass till Lia.

Mamma och Hans var också hos oss en stund så jag kunde duscha. Ricky har varit iväg med jobbet från igår till idag så han kom hem på eftermiddagen idag.

I torsdags var vi på alv med Hanna, Milian, Johanna och Magnolia. På eftermiddagen var jag hos Sarah på Ahead och blev fin i håret.


Mycket fräschare nu eller hur!

Igår var Malle och Matilda här på kvällen och gjorde mig sällskap. Det var så mysigt att ses!


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0