Vitt vitt vitt

En sån här skulle vara superbra till att lägga alla Lias leksaker i. Så är de ju så himla söta och fina också!
Finns bland annat på Bluebox.
 
Sparkbil Classic Racing Vit
Den här kommer Lia få av oss när hon fyller år på fredag.
 
Och den här fina jackan från Kappahl.
 
Lia och jag tog en promenad till öppna förskolan där det bjöds på våfflor. När vi gick hem igen somnade hon i vagnen och jag tänkte att jag kunde sätta mig i solen en stund. Hann knappt ta ut en stol så vaknade hon, vi tog en upptäcktsfärd i trädgården istället. På eftermiddagen kom Jocke till oss och senare kom Gittan och Lasse förbi också. Mitt projekt denna vecka är att få det fint här hemma till helgen, jag ska städa och putsa fönster tänkte jag.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0