Vinst

Lia har blivit förkyld, hon snorar, nyser och hostar. Men hon är pigg och glad som vanligt! Så pigg att hon inte vill sova om kvällarna. Trodde hon äntligen somnade vid nio förut men hon vaknade igen och var hur pigg som helst. Fick henne äntligen att somna strax innan elva. Igår somnade vi allihop i vår säng vid tio, sen bar jag in henne till hennes säng efter en stund. Vi sover alla mycket bättre när Lia sover i sin säng men det är himla mysigt att ha henne nära. Undrar varför hon helt plötsligt inte vill sova. Kan ju vara att hon är förkyld och sen kan det även vara att vi ställde fram klockan. Jaja, hoppas det vänder snart.

Ricky var iväg fredag till lördag så i fredags var Jill hos oss och vi kollade på fotbollen. I lördags tog vi en runda på stan med Camilla. Så var vi och hälsade på hos farmor och farfar. På kvällen gjorde Madde mig sällskap i soffan. Mysigt att umgås med familjen och vännerna <3 

I söndags var vi och simmade, på eftermiddagen var vi hos Lasse och Gittan på söndagsmiddag.

Lia och jag har mest varit hemma igår och idag eftersom hon är förkyld. Jocke var hos oss igår och Mamma och Hans kom förbi en stund också. Jag har städat här hemma på övervåningen och gjort fint i badrumsskåpen. Imorgon får det bli städning av källaren, sen är det rent och fint till påskhelgen här hemma.




Just det, jag vann en sån här fin förvaringspåse i en tävling som Pärlis.se hade på Instagram! Så himla roligt :D
Jag som bloggat om just dom här, hihi!


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0