Vårkänningar

Vi har spenderat dagen ute i Knabbarp tillsammans med Johanna, Emil och Madde. Vi lunchade och tog en promenad så de små somnade. Då passade vi på att sätta oss i solen på altanen och fika. De bor så himla fint nära vattnet. Det är så härligt att vi har våren och sommaren framför oss tycker jag!
 
 
På eftermiddagen fixade både Ricky och jag nya brillor på Synsam. Har haft mina i flera år nu så det var verkligen på tiden. Dessutom var de bågarna från Efva Attling som jag spanat in länge nedsatta i pris, det tackar man för.
 
Igår tog Lia och jag en promenad ner till öppna förskolan, det var ju fint väder igår också. På kvällen hängde jag, Camilla och Jill hemma hos Jill, hon bjöd på goda hembakade kakor.
 
Det har blivit en hel del promenader nu de senaste dagarna, är ju så mycket skönare ute nu. Vi tog en morgonpromenad ner till Kalles lek och latjo i onsdags. Känns skönt att röra på sig lite.
 
Rör på sig gör ju den här gullungen minst sagt. Det går undan nu!
Outfiten är från Lindex.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0