Måndag och tisdag

Idag har vi varit på öppna förskolan, hann med att tvätta bilen innan och när vi kom hem igen fick det bli vila både för Lia och mig. Jag hade huvudvärk och var lite trött eftersom Lia har börjat gå upp runt 6 numera, hoppas det bara är tillfälligt. Som tur var gick huvudvärken över och vi tog en lång skön promenad till kyrkogården och tillbaka hem igen. Ikväll har jag varit på skivstång med Matilda och när jag kom hem typ kvart i sju sov Lia. Hon hade varit helt slut och somnat snabbt sa Ricky. Blir nog en tidig morgon imorgon också.
 
Igår var vi på stan en sväng och så var vi och handlade mat. På eftermiddagen kom Jocke hit så vi lagade mat och var ute med Lia i trädgården en stund.
 
Lia var så vårfin igår i sin jacka från Kappahl, byxor från Ellos och skor från Kavat.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0