Mamma på fest

Nu var det några dagar sedan jag skrev ett inlägg här. Vad har hänt sedan sist då?
I torsdags var Jocke och jag på stan med Lia. Vi var en sväng på bokrean, jag hittade ett par böcker till mig själv. Så följde vi med mamma upp till Hans en stund på hennes lunch också.
I fredags hoppade jag in och jobbade mellan 16-18, fick ta hål i örat på en kund, var ju ett tag sedan men det gick så bra så. På kvällen käkade vi hemgjord pizza och försökte få Lia att somna. Hon somnade närmare 22 och på natten vaknade hon och var jätteledsen. Det gör så ont i mig när hon är ledsen och otröstlig. Antingen var det väl magont, tandont eller något helt annat, svårt att veta ibland. Hon fick sova hos oss och runt 1.30 bar jag in henne till sin säng.
 
På lördagen skulle jag jobba 10-14, var rätt trött efter natten men det gick bra ändå. Lia var med farmor Gittan på dagen då Ricky och Lasse höll på och fixade i vårt garage. Senare på eftermiddagen tog jag med mig Lia ut till Fjälster för att gratta Madde och Monica som har fyllt år. På kvällen hade vi tjejfest hemma hos Madde; Jill, jag och Madde. Hon bjöd på marängsviss och kaffedrinkar, så åkte vi till Metropol. Det var jätteskoj att ses och roligast är det ju alltid på förfesten!

Idag var vi och simmade med Lia och efteråt ville hon sova i tre timmar! Så snäll hon är mot sin mamma som var lite trött efter gårdagens festande ;) Eller hur. På eftermiddagen var vi på söndagsmiddag hos Lasse och Gittan.
 
 
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0