Gunga

Det fick bli en sväng till Kalles idag och efter det hängde jag på Kristin och Julia med sina små Emma och Ture till Bakfickan. Vi har gått i samma föräldragrupp och det är så kul att ses då våra barn är i ungefär samma ålder. När vi kom hem hade Lia somnat i bilen så jag bar in henne till hennes säng där hon sov vidare i två och en halv timme. Jag hann med att laga kycklingpaj, städa och läsa lite under tiden hon sov. När Ricky kom hem var vi ute i trädgården och gungade. Lia har fått en tidig födelsedagspresent av farmor och farfar och de var förbi en sväng förut ikväll.
 
 
Gunga är skoj!
 
Igår var vi hemma och jag städade och putsade fönster. Nu är det bara fönsterputsning utvändigt kvar, får försöka mig på det imorgon. Gittan kom förbi och tog med Lia på en promenad så jag kunde städa klart. På kvällen var det dags för skivstång igen.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0