Varma dagar

I torsdags var Lia och jag på ALV med Johanna och Colin. Det var lek och bus mest hela tiden. Jag tycker att det är så roligt att se hur de är mot varandra! Colin var så gullig och kramade Lia <3 


I fredags var det riktigt varmt ute och när Lia sov passade jag på att ligga ute och sola. Emma är hemma några dagar nu så hon kom förbi och vi tog en runda på stan. När vi kom hem var Oskar och hälsade på hos oss. 

Det var varmt igår också och Lia sov mellan 10 och 14! Vi la henne i resesängen i källaren där det är lite svalare och där sov hon skönt. Jag låg ute och solade, solen tog rätt bra märkte jag sen på kvällen..
Ricky tog med Lia till Lasse och Gittan, Johan är hemma hos dom nu i några dagar. Jag åkte ut till Madde, Thomas och Monica i stugan en stund, Jocke kom också ut dit. Sen åkte jag också till Lasse och Gittan.



Idag har Madde Emma och jag varit i Västervik hela dagen. Vi satte oss på en bänk vid vattnet och käkade. Sen var vi på espresso house och fikade. Så blev det lite shopping på lager157 innan vi åkte hemåt igen. Ikväll har vi varit hos Lasse, Gittan och Johan. Ricky åkte iväg till Jönköping med Pär och Björn så inatt är Lia och jag själva. 


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0