Var är sommaren?

När kommer värmen och solen undrar jag? Bäst den kommer snart annars blir jag ledsen. 

Lia och jag var på Kalles på förmiddagen tillsammans med Vickan, Lee, Sara och Moa.

Moa, Lee och Lia ❤️️ 

Jag har haft en sådan huvudvärk nu i några dagar så när vi kom hem vilade jag en stund. Får hoppas det är bättre imorgon. 

Igår var vi på öppna förskolan hela familjen. Det var sista gången innan sommaruppehållet så de bjöd på god tårta. Vickan, Lee, Ricken och Robyn kom också dit för lek och fika. 
Sen fick det bli en runda på stan och på eftermiddagen kom Jocke till oss.

Det är så härligt att Ricky är hemma nu! Känns som helg varje dag typ.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0