Trädgårdsjobb

Jag har äntligen fått ordning i trädgården där det har varit typ djungelvarning. Både i söndags och i måndags var jag ute medan Lia sov. Ricky och Ricken tog med Lia och Robyn till ALV i måndags och då passade jag också på att rensa. Det blir ju bara jobbigare att få bort det ju mer och större ogräset blir! Nu är det gjort i alla fall och jag ska köpa lite blommor till alla krukor som vi har.
 
Tildeh, min kusin, sov hos oss från söndagen till måndagen. Vi drack vin och tittade på Pretty woman som gick på tv. Det var mysigt att ha henne här och det är alldeles för sällan som vi ses!
 
Tog förresten den här bilden på Lia idag.
Underbara, vackra lilla du <3
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0