Mån tis ons

I måndags tog Lia och jag en promenad ner till ALV. När hon sov mitt på dagen var mamma och Hans barnvakt medan jag var på hälsocentralen och kollade sköldkörteln. Lagom när jag kom hem igen vaknade Lia. Johan följde sen med oss till Cilla, Jocke och lilla Siri. På kvällen sen kom Ricky hem från Jönköping.

På tisdagen var jag och tog blodprov på morgonen, nu får jag vänta på svaret bara. På förmiddagen tog vi en runda på stan och lunchade med Gittan. Lia somnade gott i bilen på vägen hem så vi lyfte bara över henne till sängen. När hon sov städade jag vår bil, nu är det bara utsidan som ska bli fin också. På kvällen tog vi med en nygräddad rabarberpaj och gick till Lasse, Gittan och Johan. 

Idag var Lia, Vickan, Lee och jag på Kalles sista morgonsamling inför sommaruppehållet. Sen åkte vi hem till oss och Annelie, Isa och lilla Svante gjorde oss sällskap. Nu ikväll har mamma och Hans varit hos oss och Ricky är på sommarfest med jobbet.

Älskar dig ❤️️


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0