Trots?

Lia har fått för sig att hon ska somna sent nu för tiden, närmare 22. Det blir inte så mycket tid över där man kan få lite annat gjort eller bara ensamtid för Ricky och mig. Igår såg vi en film efter att hon hade somnat, men det blir ju så sent. Så vaknade hon redan efter 6 idag, då är man rätt trött. Vi sov middag alla tre i vår säng sen.
Kanske är det bara en period det kommer vara så, vi får hoppas det. Lia har alltid svängt vad det gäller sovtider både på dagarna och när hon somnar för natten. Hon verkar inte riktigt gilla det där med att sova ;)
Men både idag och igår sov hon flera timmar på dagen i alla fall. Så har hon börjat vara lite trotsig den lilla busungen, slåss och skriker. Testar väl oss nu kan jag tänka mig.
 
Igår var vi hos mamma en sväng, Klas, min morbror, hans sambo Marina och min kusin Frida har varit här en vecka. Vi tog en promenad och idag var de här en sväng innan de åkte hemåt igen. Jocke har varit hos oss idag också, vi har handlat, lagat mat och varit i lekparken.
 
Just det, så fick det bli en premiärtur med Lia i stolen på cykeln igår kväll. Vi cyklade ner till stan och hem igen, Lia verkade gilla det!
 
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0