Beemoo

Lia har öroninflammation igen, det var därför hon hade feber och var ledsen. Lilla gumman <3 Idag har hon varit feberfri och pigg, hon sov inget på dagen och somnade inte förrän vid 22 ikväll. Fattar inte varför hon inte är mer trött! Jag jobbade både igår och idag, snart är det dags för mig att jobba heltid igen. Känns lite konstigt faktiskt men det ska väl gå bra.
 
Jill var och hälsade på oss en stund förut ikväll. Lia blir alltid så glad när vi får besök, jag också för den delen :)
 
Förresten jag bloggade ju om några sulkys för ett tag sedan, det blev ingen av dem utan det blev den här från Jollyroom. Beemoo Sulky Shopper Travel. Här sover Lia middag när vi var i Bullen.
 
Beemoo Sulky Shopper Travel Svart/Vit
Den har ett skönt handtag att hålla i som är ställbart.
Stor och rymlig korg under vagnen.
Flera lägen och varav viloläge så Lia kan sova skönt.
Smidig att fälla ihop och tar inte stor plats.
Vi är nöjda!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0