Bad

Äntligen visar sig solen allt mer och igår var Gittan, jag och Lia vid Nossen och badade. Lia ville helst bada hela tiden!
 
 
När Lia sov middag hemma sen så solade jag lite. På kvällen tog vi en cykeltur till Ica och handlade. Så bakade jag morotskaka när vi kom hem.
 
Natten till idag fick Lia feber och hon har haft det idag också, det känns som hon mår bättre nu så vi får hoppas det värsta är över och att hon sover gott inatt. Kan vara tänderna igen, annars vet jag inte vad det kan vara. Därför har vi tagit det lugnt idag, jag låg ute i solen lite medan Ricky och Lia sov. På kvällen kom Lasse och Gittan hit på middag och då var Lia rätt pigg och lekte. Hon somnade gott, och snabbt, för en stund sedan <3
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0