Varvar ner

Ikväll har Ricky och jag myskväll i soffan, hockey på tv och en massa gottit på bordet. Jag har jobbat idag också men nu dröjer det väl till nästa gång jag ska jobba. Vi håller på och inventerar på jobbet så det finns att göra hela tiden och dagen gick fort.
 
Efter jobbet i tisdags var Gittan, Lasse, Emelie och Johan hemma hos oss när jag kom hem, vi åt middag tillsammans innan de gick hemåt.
 
 
 
På nyårsafton städade vi och gjorde iordning här hemma eftersom vi skulle vara hos oss på kvällen. Efter klockan 17 började våra vänner trilla in och vi startade kvällen med bål och snittar.
 
 
<3
 
 
Toast skagen åt vi som förrätt, fläskytterfilé och risotto med rödvinsås till varmrätt och gino med glass till efterrätt.
Lia fick några puffar att äta på medan vi åt.
Grabbarna skötte varmrätten.
 
<3
Innan tolvslaget spelade vi "med andra ord". Tjejerna vann!
Jag och Stina.
Så slog klockan 00.00.
 
Stina, Camilla, jag och Emilia.
Robyn vaknade till när smällarna kom igång så Matilda och Ricken fick vara hos henne. Lia sov igenom hela tolvslaget (!)
Min Älsko och jag.
Gott Nytt År!! <3
Såhär såg jag ut. Linne Cubus, kjol Primark.
 
Dagen efter var vi bara hemma och slappade.
Det var verkligen ett lyckat nyårsfirande och vi har alltid så roligt tillsammans!
 
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0