Födelsedag

Jag hade en fin födelsedag igår, Ricky kom hem med semlor och tulpaner på frukosten. Så berättade han att vi skulle åka till Västervik och gå på bio på kvällen. Så mysig överraskning! Vi såg Taken 3, den var bra. Jag fick en tidig födelsedagspresent av honom för några veckor sedan, en jacka.
 
 
Såhär såg Lia och jag ut igår, min klänning är från H&M. Lias klänning är från Lindex. Det är så mysigt när hon somnar sådär nära <3
 
Idag har vi haft Vickan, Lee, Sara och Moa hos oss. Vi käkade lunch och våfflor tillsammans, så var vi ute på en promenad. På kvällen var jag, Matilda och Gittan på skivstången.
 
I söndags hade vi kalas för mig här hemma efter babysimmet. Vi bjöd på kräftsoppa och cheesecake.
 
Alla vill leka med Lia såklart :)
 
Min storebror.
 
Mor och son.
 
Lias mormor och "morfar".
 
<3
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0