Utvilad

Jag bestämde att vi skulle ta en lugn och skön, och lång, morgon. Lia vaknade och fick välling efter 6, hon brukar somna om direkt efter men jag fick ta med henne in till oss. Efter en stund somnade hon och vaknade 7.40. Då gick vi upp och åt frukost. Sen blev hon trött igen innan 10 så vi la oss i sängen och somnade båda två. Vi vaknade vid 12! Det var verkligen skönt att bara ligga där och mysa tillsammans. Väl utvilade fixade jag iordning både Lia och mig och så åt vi lunch innan vi mötte upp mormor på Lindex. Lia fick lite kläder både idag och några ska hon få när hon fyller år. Det börjar närma sig, hennes 1 årsdag, herregud.
Sen när pappa kom hem vilade vi allihop en stund i vår säng, sen beställde vi hem pizza.
 
Hon är så lugn och fridfull när hon sover, sen när hon vaknar är det full rulle! Älskade barn <3
Bodyn är från Lindex och leggingsen från Cubus.
 
Det fungerar väldigt bra med nattning och när hon ska sova på dagarna också nu. Hoppas det håller i sig! Hon får välling runt 19.30 och får varva ner, sen går vi in i hennes rum och ibland får vi vagga henne, men inte särskilt länge, sen lägger vi henne i sängen. Ibland får man ta upp henne igen men det tar oftast inte så lång tid innan hon somnar. Hon brukar sova innan 20.00. På dagarna sover hon oftast två gånger, runt 11-12 och runt 15-16. Sen kan det ju bli lite olika ibland såklart.
 
Igår åkte Jill, Lia och jag till Vickan och Lee. Sara och Moa var också där när vi kom. Vickan bjöd på god pastasallad och supergoda semlor. Det är alltid lika kul och mysigt att ses! Tack för den här gången :)
 
Farmor och farfar har varit i Thailand i över två veckor, de kom hem igår och var hos oss på kvällen. Vi käkade tillsammans och det känns skönt att ha dem hemma igen!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0