Snorigt

Lia har blivit förkyld, hon hostar lite men är mest snorig. I fredags var Ricky iväg med grabbarna på Kharma. Lia var lite snorig på dagen och det blev värre på kvällen. Jag försökte söva henne flera gånger men det är ju inte så lätt att somna när man är täppt i näsan. Hon somnade runt tolv i vår säng och vaknade flera gånger på natten. Det blev inte mycket sömn för någon av oss. 

Men det var ju bara att gå upp när Lia ville vakna vid 7-8 tiden. Ricky fick sovmorgon och Lia och jag sov en stund på soffan på förmiddagen. Danne, Johanna, Leo och Peter var förbi på en fika. Sen vilade vi hela familjen en stund och när Lia vaknade kom mamma och Hans förbi. 

På kvällen var jag, Camilla, Jill och Matilda på Brygghuset och käkade. Först var vi hos Jill och hon bjöd på drinkar. Det var så kul att ses och jag skrattade så jag fick ont i skrattmusklerna!



Idag har vi varit hemma och bara slöat. Jag har också blivit lite förkyld. Hoppas vi blir friska snart!


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0