Äntligen

Kom äntligen iväg på ett skivstångspass med Matilda, är fortfarande lite snorig men jag körde på ändå och det gick bra. Känns himla skönt såhär efteråt, fick en sån energi så jag har fixat med tvätt och gjort fint i köket. Är lika bra att passa på när lusten finns där. Lia och jag var på stan tidigare idag, vi fick med oss Jill till Camillas jobb för att äta goda hemmagjorda semlor.
 
Igår var vi på öppna förskolan men Lia var rätt trött så vi stannade inte så länge. Sen hämtade vi Jocke som vi brukar göra på måndagar.
 
I söndags var vi och hälsade på hos Cilla och Jocke i deras nya fina hus, ska bli spännande att se när de renoverat klart. Sen var Ricky på hockey, Lia och jag var och handlade på Ica. På kvällen kom Madde, vi såg på film och hade det mysigt.
 
Det är skoj att titta ut genom fönstret.
 
Jag har inte kladdat på fönstret, jag lovar..
 
Hej Lia!
 
 
//mli
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0