Alla <3 dag

Ricky har varit iväg hela dagen så vi myste till det när Lia hade somnat. Det blev räkmackor med handskalade räkor och vin. Så fick det bli jordgubbar doppade i nutella också.
 
På dagen tog Lia, mamma, Hans och jag en promenad ner till stan. Där mötte vi upp Jocke för att ta en fika tillsammans. Det var så mycket folk inne på Bakfickan men det fanns bord lediga ute så vi satte oss ute i solen.
 
Sen gick vi hem till Pippi Långstrumps gränd och åt lunch.
 
Lia blev ju 11 månader igår. Om en månad blir hon 1 år, oj vad det går snabbt! Eftersom det var fredagen den trettonde ramlade hon och slog sig vid ena ögat, stackars mammas lilla älskling.
 
Min familj <3
Vad jag är lyckligt lottad att jag har er!
Visst är de lika :)
 
Hoppas ni har haft en härlig alla hjärtans dag <3
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0