Inskolning

Shit vad dagarna rullar på nu när man jobbar och idag har vi börjat skola in Lia också. Vi var där en timme och Lia lekte och verkade trivas direkt, vilket kändes bra. De har haft en vattenskada på förskolan så fram till jul kommer Lia och de andra på hennes avdelning att få vara ute i baracker. Det var lite typiskt men jag tror inte barnen kommer bry sig något speciellt om det ändå.
 
En nöjd liten (stor) tjej <3
 
I lördags jobbade jag och när jag slutat kom Björn och hämtade mig så åkte vi ut till en badplats där Ricky, Lia, Ricken, Matilda, Robyn, Pär och Emilia var. På kvällen var vi hos oss och grillade allihop.
 
I söndags kom Johan och Emelie förbi på lunch. På eftermiddagen var Ricky och fiskade med Ludde så då träffade Lia och jag både farmor, farfar och mormor och morfar.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0