Det rullar på

Första jobbveckan gick bra, de första dagarna var jag lite seg i minnet men sen var det som om det mesta kom tillbaka efter några dagar. Jag började ju med en mån-tors vecka vilket var skönt. Den här veckan kör jag mån-lör, så rullar det på så varannan vecka.
I fredags åkte vi upp till Vickan, Samuel och Lee i Österstad. Tjejerna badade och lekte hela dagen. På kvällen fick vi god mat och när Lia och Lee somnat spelade vi Tärning. På lördagen var vi en sväng till ett möbelvaruhus och sen blev det Ikano innan vi åkte hemåt. På kvällen kom Camilla och Ludde till oss.
Igår var Gittan, jag och Lia ute i stugan vid Nossen, mamma och Hans var där också. När Lia sov här hemma passade jag på att sola och så var Jill och hennes Lutta på besök en sväng. På eftermiddagen fick vi söndagsmiddag hemma hos Lasse och Gittan. Efter maten tog vi en cykeltur ner till torget för att äta glass.
 
Lee och Lia <3 Så himla söta!!
 
Det är såå mysigt när Lia vill gosa <3 men hon är för det mesta ett riktigt bustroll!
Hon är så orädd och galen, hihi!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0