Valborg

Här firar vi Valborg hemma i soffan Ricky och jag, Lia somnade redan vid halv sju. Vi ska se en film sen och bara chilla. Ricky slutade tidigt idag och Gittan också, så vi käkade pannkakor till lunch hos oss. Sen tog Gittan Lia och jag en promenad till Hagelins och köpte blommor. 

Igår var Lia jag och Camilla hemma hos Johanna och Colin. Vi fick god mat och var hos deras grannar och hälsade på alla djur som de hade. Där fanns bland annat kaniner, höns, getter, alpackor och strutsar! Så en fin påfågel som hette Romeo.


I tisdags tog vi sällskap med Julia och Ture till öppna förskolan. På eftermiddagen städade jag och lagade mat medans Lia sov. Sen var det skivstång på kvällen.

Hoppas ni får en trevlig Valborg!


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0