Sista helgen i april

Så var det söndag igen. Vi har varit och simmat på morgonen och när vi kom hem somnade Lia gott efter lite mellis. När hon vaknade åkte vi hem till Ricken, Matilda och Robyn en stund. På eftermiddagen serverades det söndagsmiddag hemma hos Lasse och Gittan. 

Igår var Lia och jag på stan med mormor och farmor. Vi fikade på Bakfickan och Lia fick fina kläder och ett par skor.

Lia med mormor <3

Lia med farmor <3
Det var spännande på Lindex tyckte Lia där de hade klätt ut sig på barnens dag.

På eftermiddagen var vi på Emils namngivning. Johanna och Martin hade fixat så fint och det var verkligen lyckat! 

I fredags var Ricky och jag på bio, Avengers, den var bra. På dagen var Lia och jag på stan, hälsade på både hos farmor och mormor och gjorde lite ärenden.

I torsdags var vi på öppna förskolan och på hemvägen tog vi sällskap med Julia och Ture. Ricky var iväg med jobbet på kvällen så Lia och jag gick bort till Gittan och Lasse en sväng. 

Nu får se vad kommande vecka har att erbjuda!


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0