Senaste dagarna

Från att inte ha något alls på schemat idag till en fullspäckad dag! På förmiddagen hade vi Jacob, Hanna, Silas, Matilda, Ricken och Robyn hos oss på fika. När de hade åkt hemåt somnade Lia och sov en timme, då vilade Ricky och jag en stund. När hon vaknade tog vi en promenad till mamma. Där blev det mer fika och bus. Nu på kvällen var Gittan och Lasse hos oss en stund. Nu sitter jag i soffan med ett glas vin och väntar på Madde, Jill och Jojjo.

Igår var Lia och jag på stan med mamma och Hans. Vi fikade på Bakfickan och kollade i affärerna.


Jag satte på Lia Rickys hängselbyxor som han hade när han var liten. Såå fina! 

När vi kom hem sov Lia mellan 14 och 17! Jag fick väcka henne så det inte blev för nära inpå nattningen. När Lia hade somnat var det fredagsmys i soffan för mig och Ricky.

I torsdags hade vi Camilla hos oss, vi tog en promenad och på vägen hem träffade vi Sara, Moa och Saras mamma. Så var det dags för Lias första tandläkarbesök. Det gick fint, hon blev lite ledsen och rädd när de skulle kolla med en spegel i munnen på henne men tandsköterskan fick känna med fingret istället bara. På eftermiddagen var vi hemma hos Lasse och Gittan och åt middag.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0