Jubilaren

I torsdags var Lia och jag på stan med Madde, vi åt glass i solen och hade det mys. Lia och jag tog en promenad till stan och när vi gick hemåt igen följde Jocke med oss hem.
 
Igår besökte vi två förskolor, det har verkligen varit kul att få hälsa på och se hur varje ställe ser ut. Lia verkar stortrivas vart vi än är! Hon tycker det är så spännande med nya miljöer och andra barn. Förhoppningsvis kommer det gå fint att skola in henne sen i augusti när det är dags, vart det nu blir. Efter lunch sov hon nästan i tre timmar så jag hann med att sitta ute i solen och läsa, rensa ogräs, klippa rosbuskar och duscha. Fick mycket gjort med andra ord! På kvällen firade vi Hans, som fyllde 70 år idag!, på Stadshotellet.
 
https://igcdn-photos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t51.2885-15/11098288_834077836657999_766156278_n.jpg
Lånad bild från Monica.
Jocke, Madde, jag, Lia, Ricky, Thomas, Hans och mamma.
Det var mysigt att ses <3
 
Idag var Matilda, Ricken och Robyn här på förmiddagen. Vi var ute en stund och sen gick vi in och fikade. När Lia somnade gjorde Ricky och jag fint i trädgården. Ricky tog upp en massa löv, målade i garaget och tvättade av utemöblerna. Jag gjorde iordning i växthuset, rensade ogräs och sopade rent på altanen. Så skönt att få en massa gjort!
 
På eftermiddagen fortsatte vi att fira Hans hemma hos mamma.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0