Härliga väder

Vi var och simmade i söndags och efter det kom Johan, Lasse och Gittan förbi på fika. När Lia sov rensade jag lite i trädgården och Ricky fixade i garaget. Gittan tog med Lia, när hon vaknade, på en promenad och vi fick middag hemma hos dem sen.
 
Igår satt jag ute i solen när Lia sov, jag brände mig lite. Solen tar ju så bra såhär på våren, man får vara försiktig, jag har köpt solkräm till Lia för häromveckan fick hon lite färg på kinderna när vi hade varit ute. Jocke kom till oss som han brukar göra på måndagar och vi var och handlade. Vi var även och tog lite bilder i vitsippe-havet nere vid Astrid Lindgrens Värld.
 
 
 
 
<3
 
Idag var Ricken och Robyn hos oss på förmiddagen. Jag solade lite idag också, hade säkert kunnat ligga där i bikini, det är så skönt med lite värme och sol! På eftermiddagen var vi i lekparken med Ricken, Robyn, Julia och Ture. När vi kom hem hann jag ge Lia lite mat innan jag skulle iväg och träna skivstång.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0