Ensam vaken

Just nu ligger båda mina älsklingar och sover sött. Lia somnade snabbt efter vällingen vid halv åtta ungefär, hon sov så tidigt idag på förmiddagen så hon var nog trött. Vi var och hälsade på hos en förskola till idag, Snövit, som jag gick på när jag var liten. Efter det var vi hemma hos Vickan, Nova och Ella. De bjöd på god lunch och fika, så var vi ute i det fina vädret. När Ricky kom hem efter jobbet tog vi en skön promenad och när vi kom hem åt vi hamburgare och klyftpotatis.
 
<3
 
Igår var Lia och jag på öppna förskolan, där var det full rulle så när vi kom hem somnade hon efter lunchen och sov i nästan två timmar. Jag vilade en stund och gick sen ut och satte mig i solen och läste. På kvällen var jag och tränade skivstång, känns lite lagom skönt i kroppen idag.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0