Höstmarknad

Natten till idag var en mycket bra natt! Lia sov till halv 7-7 och jag fick ge henne nappen en gång bara. Idag tog Lia och jag en promenad hem till Vickan, Nova och Ella för en massa bus och mys. Så var vi i lekparken en stund innan vi gick hemåt igen, både Ella och Lia sov så jag och Vickan lekte med Nova och gungade. Det blev en kort sovstund på förmiddagen för Lia mellan 9.40-10.10 och en låång på eftermiddagen mellan 13.00-15.30. Jag passade på att rensa ogräs och göra fint i trädgården innan Ricky kom hem.
När det blev mörkt gick vi ner till Astrid Lindgrens Värld hela familjen för att gå på Höstmarknaden. Det var så mysigt att gå omkring där bland marknadsstånd, marschaller och tända eldar.
 
Fårskinnsvantar, fårskinnsskor, en klänning och godis köpte vi med oss hem.
 
Ikväll verkade Lia trött runt 19 så vi läste saga och så la jag henne i sin säng, först gick det bra men sen vände hon sig till mage och verkade inte alls trött. Hon blev bara gnälligare och gnälligare, Ricky kom också och försökte hjälpa till. Vi höll på en timme men sen gav vi upp och tog med henne ner till soffan. Hon fick se på Babblarna och så gjorde hon nummer två i blöjan. Så bytte vi blöja och gav henne välling, sen somnade hon på några minuter och har inte vaknat något mer...hittills.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0