Hemmadag

Har inte varit ute något alls idag, vädret har ju inte visat sig från sin bästa sida. Inte jag heller för den delen, imorgon är det jag som duschar, annars är det synd om dem som ska vara nära mig.
Lia tog ett långt sovpass från 11 till 13.30, det var länge sedan hon sov så länge på dagen känns det som. Hon behövde väl ta igen lite sömn. Jag passade på att städa och plocka iordning i alla skåp i köket, känns så skönt!
 
Ikväll var hon rätt trött runt sju så hon fick välling och så försökte jag söva henne i sin säng. Det gick inte så bra, vi testade vagnen men det gick inte heller. Så provade jag att vagga henne halvsittandes i min famn med nappen och snutten samtidigt som jag sjöng lite. Då slocknade hon, mamma - Lia 1-0.
 
Lasse var här och hjälpte oss fixa trappen så det inte ska knaka i den så mycket, nu slipper man gå på kanten för att det ska låta så lite som möjligt. Det går att gå i mitten som vanligt, tack Lasse för det!
 
Mamma och Jocke var förbi och hälsade på Lia en stund.
 
Lia och Gittan har namnsdag idag, Birgitta, grattis grattis :)
 
 
Det var ett tag sedan vi tog de här bilderna men vi matchade fint ;)
Lias kläder är från Ullared tror jag. Mina byxor köpte jag på "mini-Ullared" Thuns. Toppen är gammal.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0