Helgen

I fredags tog vi en promenad till öppna förskolan med Julia och Ture. Sen var vi och hälsade på mormor och Hans i butiken där min mamma jobbar. På vägen hem köpte vi med mat och kom hem till Ricky som slutat jobbet. På kvällen var Lasse och Gittan hos oss för en myskäll, vi käkade räkmackor och såg på Idol.
 
Igår kom Vickan, Samuel och Lee till oss och stannade tills idag. Vi käkade mat, hade det mys och såg på Så mycket bättre. Jag fick springa upp och ner för trappen ett antal gånger för att Lia sov så oroligt. Men när vi gick och la oss runt 1 så sov hon i alla fall till typ 6 för att somna om och vakna runt 8. Då var det dags att gå upp och åka på babysim. När vi kom tillbaka käkade vi frukost tillsammans allihop. Efter frukosten tog jag och Vickan med oss tjejerna för att gå på en promenad. Så var det lek och bus och sen mat för de små innan de åkte.
Vid tre var jag bjuden hem till Matilda för en Mary Kay-klass så mamma och Hans fick va barnvakt åt Lia då Ricky skulle på hockey.
 
Lia och Lee, två små sötnosar som vi hoppas ska bli goda vänner <3
 
Det blir nog snart sängen för min del, ska bli så skönt att sova! Hoppas lilla fröken också tycker det..
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0