Finfredag

Bara för att Lia är så duktig och sover bra om nätterna nu så ska jag ligga och vrida och vända på mig. Vet inte varför jag inte kunde sova natten till idag, vi gick i alla fall upp vid halv 8 och sen var Lia trött igen runt halv 11-11 tiden.
 
Hon somnade såhär, hur mysigt är det!!
 
Igår blev det mys i soffan med pappsen, och Babblarna såklart. Lia älskar Babblarna!
 
Vi tog en liten promenad till lekparken idag med våra grannar Matilda, Leo och Hanna. Så var jag och Madde på Friskis och körde av ett danspass ikväll. Undra om jag kommer ha träningsvärk imorgon, har inte tränat sedan jag var gravid typ, förrutom promenader då.
 
Ikväll har jag bara behövt gå upp till Lia två gånger, en gång för att sätta i nappen bara. Hoppas hon sover gott nu.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0