7 månader

Idag blev Lia hela sju månader! Känns som hon nyss blev sex månader ju.
På förmiddagen fick det bli en promenad med Matilda och Robyn till Konsum och tillbaka. Lia somnade i vagnen och sov sen ute på vår trapp, tror hon sov 2 timmar. Jag passade på att duscha när vi kom hem. Så var vi och måndagshandlade med Jocke och lagade mat som vi brukar göra på måndagar. Ikväll provade vi att köra Lia sittandes i vagnen inne en stund, hon såg så nöjd ut, som en liten prinsessa :D haha! Sen tog jag henne i famnen kind mot kind och nynnade lite, tror inte det tog mer än tre minuter innan hon slocknade. Hon var nog trött eftersom det inte blev någon eftermiddagslur. Hoppas hon sover gott nu!
 
Mammas busunge!
Såhår står hon, på händer och fötter, mest hela dagarna nu :P med rumpan i vädret!
Tröttis <3
De där goa kinderna kan jag pussa på hela dagarna! Trollunge står det på bodyn som hon har fått från mormor, byxorna är från farmor. Inte bortskämd här inte, inte alls <3
"Gäsp, mamma du ska bara hålla på och fota mig hela tiden.."
Leker hund? ;)
Hon är för go vår lilla tok!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0