Träningsvärk

Känner mig mör både i kroppen och knoppen idag. Det var en natt med dålig sömn och idag har Lia varit rätt gnällig, är väl en utvecklingsfas hon är i nu. Så tog hon ingen förmiddagslur, jag hade tänkt passa på att vila lite jag med då men det fick bli på eftermiddagen. Febern är i alla fall borta nu vilket är skönt! Igår var vi på BVC och nu väger Lia 8130gram och är 68,5cm lång. Efter det tog vi en skön promenad och Lia somnade i vagnen. Så kom Gittan förbi och åt lunch tillsammans med oss. Camilla var hos oss också en sväng.
 
 
På kvällen hängde jag med Gittan på skivstång så fick Lasse vara barnvakt åt Lia eftersom Ricky var på massage. Känns i kroppen idag och det kommer kännas ännu mer imorgon är jag rädd! Men det var på tiden att jag kom iväg och tränade.
 
Ikväll var jag hos Sarah på Ahead och klippte mig, så skönt det känns när håret är fräscht igen!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0