Ny mobil

Puh! Det tog mig en timme att få Lia att somna ikväll. Kan vara att vi varit iväg till Västervik idag och hon sov i bilen både dit och hem, samt en stund när vi gick i affärer också. Gittan var där och jobbade så vi lunchade ihop och tittade runt lite i affärerna. Så hälsade vi på Herbert, Klimpen och Monica på Herberts Guld.
 
Igår var Jocke hos oss på eftermiddagen, vi tog det mest lugnt. Jag har fått lite ont i halsen så jag var inte med på skivstången som annars är på tisdagar. Hoppas halsontet går över snart!
 
En sån här har fått bli min nya vän, en Iphone 6 i vitt och silver. Det är så smidigt när man kan kopiera över allt från sin förra till den nya. Tummen upp på det!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0