Nike Air Max

Nu sover vår lilla älskling i sin säng i sitt rum. Det har varit en bra natt och en mindre bra sedan vi flyttade in sängen dit. Natten till idag sov hon från åtta till sju typ, så fick hon välling och sov i vår säng en timme till. Hon vaknade vid 4.10 så jag gick in till henne, la henne ner igen eftersom hon stod upp, och la handen på hennes mage. Efter tjugo minuter somnade hon igen, det vore skönt om hon kan somna om själv, men det kommer väl så småningom. Annars var det en kanonbra natt! Natten till igår var hon vaken mellan typ 1 och 3, så det var lite jobbigt.
 
Idag var det föräldraträff på BVC, det var så roligt att träffa alla igen! Nu är det full rulle kan jag lova :) Matilda och jag tog en promenad dit och hem. Även om vädret var tråkigt var det skönt att komma ut i den friska luften.
 
Igår blev det inget babysim för vår del då Lia vaknade 8.40 eftersom hon hade varit vaken på natten. Hoppas vi kan gå nästa gång. Vi var hemma hos Lasse och Gittan på söndagsmiddag i vanlig ordning. Jag och Lia stannade kvar en stund när Ricky var på hockeyn.
 
Här kommer några bilder som jag tog på Lia för nån vecka sedan. Hon fick så fina skor av Pär och Emilia på sin namngivning, ett par Nike air max.
 
 
 
 
 
Vår duktiga tjej som vill stå upp hela tiden.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0