Grus i ögonen

Det känns som grus i ögonen efter natten till idag. Ricky och jag var på bio, senaste Hunger Games-filmen tillsammans med Björn och Stina, så Lasse och Gittan var hemma hos Lia. Hon hade somnat vid nio, vi gick och la oss vid elva och en timme senare vaknade Lia. Jag gick in till henne och hon somnade om men vaknade igen vid tvåtiden. Efter ett antal försök med både blöjbyte, välling och sövning somnade hon tillslut vid 5 (!) Skönt tänkte jag, då sover hon nog ett tag nu.. så fel jag hade, hon var pigg och vaken vid 7.20. Det var inte mamman och pappan.
Hoppas verkligen att hon sover gott inatt, nu på dagen har hon bara tagit två korta sovpass på en halvtimme typ.
 
Igår tog Lia och jag en promenad till Matilda och Robyn som bjöd på pannkakor och bus. Idag var de och Ricken hos oss på förmiddagen. Ikväll har vi haft Camilla och Ludde hos oss. Nu ska jag sova för jag orkar knappt hålla ögonen öppna. God natt.
 
Klätterapan <3
 
 
//mli

Kommentarer
Postat av: Josefin - Vinn ett EGOPAKET FRÅN GNIZTRA!

Var filmen bra? =)

2014-11-30 @ 20:27:20
URL: http://tejasmamma.se
Postat av: Emelie

Ja den var bra :) väntar på att andra delen ska komma nu!

2014-11-30 @ 22:19:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0