BeSafe

Efter två nätter med väldigt lite sömn kändes det underbart med en natt då hon somnade runt 20.00 och vaknade vid 6.15. Vi behövde bara sätta i nappen en gång! Jag känner mig genast mycket piggare när jag fått sova flera timmar i sträck utan avbrott. Inatt sover Lia i sitt rum för första gången, hoppas det ska gå bra.
 
Igår var vi på stan en sväng och hälsade på både mormor och farmor och på mitt jobb. Det blev en lugn kväll här hemma med fredagsmys framför Idol.
 
Idag var vi och testade bilbarnstol som vi sedan fick som en tidig julklapp av Lasse och Gittan, tack snälla ni! <3
 
BeSafe iZi Plus
 
Så var vi och firade Jocke som fyllde år i torsdags. Ikväll har Jill och Pär varit här, vi har tittat på Så mycket bättre och sett en film som var sådär. Locke, hela filmen handlade om en man som körde bil typ.
 
 
//mli
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0