Newbie

I tisdags tog Lia och jag bilen till Västervik, Gittan var där och jobbade så vi passade på att gå på stan tillsammans. Så lunchade vi med Ricky som även han jobbade i Västervik. Shoppade lite kläder från Newbie till Lia, de har så fina kläder tycker jag! Så hittade jag en klänning till mig. Innan vi åkte hemåt igen hälsade vi på hos Herbert Guld.

Dessa fick följa med hem:
Blå Body, Mönstrad body från Newbie i 100%...
Blå Jumpsuit, Blommig ärmlös overall från Newbie....
Blå Klänning, Klänning med inbyggd body med knäpp...
Offwhite Leggings, Newbie-tights med vikbar mudd i...
Igår hade vi tid på BVC så vi tog en promenad och uträttade lite ärenden innan. Nu väger Lia 5550g och är 59,5cm lång! Efteråt mötte vi upp Madde och hon följde med hem en stund, vi satt ute och hade det mysigt. På kvällen hängde jag med Jill och Linda-Marie till Stadshotellet och käkade. Kändes lite konstigt att vara ifrån Lia men det gick bra, saknade henne hela tiden <3
 
Idag tar vi det lugnt här hemma. Var och hejade på när de sprang Vimmerbyloppet förut, de springer förbi rätt nära där vi bor så vi stod och hejade när Madde sprang förbi.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0