Morsdag

Första morsdag för min del, vilken härlig dag det har varit! Vi började dagen med att fira min mamma. Hon bjöd på bullar, kakor och tårta och jag fick en fin duk i present. Så spelade vi kubb innan vi gick hemåt igen och tog bilen till Hagelins och Ica för att handla blommor och växter.

Så var Pär hos oss ett tag, vi solade och jag planterade blommorna.


Såhär fint blev det!

Sen gick vi hem till Lasse och Gittan för att fira Gittan också. De bjöd på god mat och efterrätt, vi satt ute på altanen tills det var dags att bege sig hemåt.

I fredags var Jocke hos oss på dagen och vi var ute i solen. På kvällen bjöd vi Lasse och Gittan på mat, vi satt ute länge och hade det skönt.

På lördagen var jag, Gittan och Lia på stan på förmiddagen. Jag hittade mig en bikini och fina hårband till Lia. Så var vi på kalas, Rickys kusin Emma fyller 19 år idag. När vi kom hem var mamma och Jocke förbi med mat till oss, lyxigt värre!


Såhär fin har Lia varit idag <3 


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0