Mamma/bebisträff

Idag har vi varit i Gullringen hemma hos Sandra, Viktor och Otis, och hunden Nelson förstås. Sandra frågade om jag ville hänga på när de skulle ses ett gäng från deras föräldragrupp, och det ville jag så gärna göra! Det var skoj att träffa de andra mammorna och bebisarna, de är några månader äldre än Lia så det var kul att se vad vi har att vänta oss.
 
När vi kom hem hämtade vi upp Ricky och körde honom till frisören. Så gick vi och hälsade på mamma på jobbet innan vi åkte hemåt igen. Lia har varit lite gnällig idag och framförallt nu på kvällen, men nu (förhoppningsvis) kom hon till ro och somnade. Hon har bara sovit korta stunder under hela dagen så hon borde vara trött.
 
 
T-shirt Lager157, jeans Monrow/Hemma hos Emma. Fick jeansen av Ricky (eller Lia då) i för tidig mors dag-present. Har kollat på dem tidigare och jag blev så glad när jag fick dem!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0