Fina dagar

Vad hittade vi på igår? Jo vi åt frukost ute i solen och efter frukosten tog vi en promenad.

Så fick Lia bada igen vilket hon verkar älska! Jag smet iväg och tog bort gelét på mina naglar på eftermiddagen. Nu är de tyvärr inte lika fina, men kände att de behövde andas lite och mina naglar är inte prio ett just nu känner jag.

På kvällen var vi hemma hos Lasse och Gittan på middag, Johan och Emelie är hemma över helgen så de fick träffa Lia för första gången!

Idag åt vi frukost ute igen och på förmiddagen var Cilla här och hälsade på. På eftermiddagen och kvällen grillade vi hamburgare och hade det trevligt hemma hos oss tillsammans med Johan Emelie Lasse och Gittan.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0