Duktiga

Vi kan verkligen klappa oss själva på axeln Ricky och jag. Efter frukosten började vi frosta ur frysen, känns så skönt att ha det gjort! Nu kan jag börja baka och fylla frysen med en massa gott. 

Så var vi i idrottshallen och tittade på Jocke när han spelade fotbollsturnering. Efter det fick vi middag hemma hos Lasse och Gittan.

När vi kom hem igen tapetserade vi en vägg med fototapeten som vi beställde. Eller Ricky tapetserade, jag var mest hans assistent.



Titta så fint det blev! Bilden tog jag när vi var i Thailand 2012. Åå vad jag längtar tillbaka!

Har hunnit med att tvätta och dammsugit också. Samt packat bb-väskan så långt det går ;)


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0