1 vecka

Vår lilla älskling är 1 vecka gammal idag, shit vad fort det går verkligen! Det gäller att passa på och njuta så mycket som det går. Älskar att ha henne nära hela tiden, hon är så gosig!

Idag tog vi sovmorgon och dagen har varit väldigt lugn. Har varit ute på en promenad och så har vi lagat lasagne. 

Trodde inte att kroppen skulle återhämta sig såhär snabbt. Jag fick sys några stygn men det har läkt jättefint och jag blöder inte så mycket. Magen har gått tillbaka mycket och jag kan redan ha mina jeans. Har fortfarande lite ont i bäckenet när jag går men annars är träningsvärken borta nu. Man känner sig typ överkörd några dagar efter förlossningen. Höll på att svimma några gånger häromdagen för att jag antagligen ätit och druckit för lite, men det känns också bättre nu. 



Bilderna till vänster är tagna några dagar innan hon kom och de till höger är tagna igår. Väger nu 65kg, innan jag blev gravid vägde jag 63kg så det är inte långt kvar! 
Det är sjukt fascinerande vad kroppen kan göra.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0