Uppdatering

Så vad har hänt sen sist jag skrev ett inlägg? Jo i torsdags tog vi det mest lugnt här hemma. Igår hade jag och Lia besök av Danne, Johanna och Leo. Ricky jobbade hela dagen stackarn, men det är ju bra betalt då han jobbade på en röd dag.
 
 
Så var Madde och Ted här också en stund innan våra barnvakter Lasse och Gittan kom hit. Vi skulle nämligen vara ifrån Lia både Ricky och jag för första gången. Vi hade tänkt gå på Öltältet men när de andra gick dit åkte vi hem för vi var så trötta. Haha! Det hade gått så bra så nu vet vi att det funkar.
Tack snälla ni för hjälpen <3
 
Idag har jag fixat en massa här hemma, bakat, städat och styrt medan Lia har sovit över 3 timmar!
Ikväll ska vi gratta Malle som har tagit examen.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0