måndag och tisdag

Både igår och idag har Lia och jag varit och hälsat på hemma hos mamma då min morbror Klas, Marina och min kusin Frida varit där en vecka och åker hem imorgon. Igår tog de sällskap med oss hem en stund så de fick se hur vi bor. Ikväll firade vi Marina och Frida som fyller år snart så Madde var också där en stund och sen kom min morbror Thomas och hans fru Monica (Maddes föräldrar). Alltid lika kul att träffa släkten :)
 
Idag på förmiddagen var jag och Lia hos Becca och Theo och fikade. Camilla, Johanna, Colin, Sofie och Kristin var också där, det var trevligt och skoj att ses!
 
Linne H&M, byxor VeroModa, skärp Only.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0