Hurra!

Idag fyller min Älsko 27 år! Grattis världens finaste och underbaraste pojkvän/sambo/pappa!! 
Han fick sina paket imorse innan han åkte iväg till jobbet, sen kommer vi inte ses förrän imorgon igen. De skulle på någon fest i Västervik ikväll, käka middag och bo på hotell för ett bygge var klart som de jobbat med.
Vi har tjejmys här hemma ikväll, jag, Lia och Jill. Så ska Jill sova över hos oss till imorgon, skönt och mysigt med sällskap! Annars har vi tagit en långpromenad på dagen och Madde gick med en bit. Har hunnit med att dammsuga, tvättat och fixat här hemma också.

Igår var vi på stan med Camilla. Vi käkade lunch på Royal och shoppade. Jag hittade ett par byxor och en klänning. Så var vi på Erikshjälpen där jag fyndade en fin vas.


På kvällen såg jag och Ricky på film. Fick pausa några gånger då Lia inte riktigt somnade in ordentligt. 
Just nu ligger hon och sussar sött i alla fall, men saknar nog sin pappa skulle jag tro.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0