Helgen

I fredags var Lia inte riktigt sig själv vilket troligtvis berodde på sprutorna hon fick i torsdags. Hon hade lite feber så vi gav henne flytande alvedon och hon var rätt gnällig och inte alls på humör. Men det var mycket bättre på lördagen sen, vilket var skönt.
 
Vi firade Rickys kusin Emma som tog studenten i fredags. Det var ju så himla tråkigt väder, stackars studenter, men de hade säkert en kanonbra dag ändå!
 
Det var i alla fall fint väder när vi kom dit :)
 
Johan, Fille, Ricky, Emma och Joel.
 
 
Det var himla mysigt att sitta i partytältet när det regnade.
 
 
Hihi.
 
Lia och Emelie <3
 
Fia, Emmas mamma, höll ett fint tal till Emma.
 
 
Mina hjärtan!
 
 
<3
 
På lördagen åkte Ricky iväg tidigt för att ha svensexa för Jacob i Linköping. Så jag Lia och Gittan tog en runda på stan. Emma, min kompis som bor i Oslo just nu, kom in till stan då hon var hemma över helgen. Så vi lunchade på Bakfickan tillsammans innan vi gick hem till oss igen. Sen kom Rickys kusin Daniel och hans barn Matilda och Erik samt deras släkting Oona och hälsade på. Lasse kom också en stund innan alla åkte hem igen. Madde kom och gjorde mig sällskap på altanen på eftermiddagen då Lia låg och sov i typ 3-4 timmar. Sen kom vår nattgäst, mormor/min mamma och vi handlade lite gott på Ica och såg på en film.
 
 
På söndagen gick vi upp till mamma och solade lite samt käkade mat innan Ricky kom hem igen. Sen blev det en lugn eftermiddag och vi la oss tidigt.
 
Idag regnar det så vi stannar nog inne mest, får väl bli en biltur ner till Ica för att handla mat bara.
 
 
//mli
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0